fredag, maj 15, 2009

TGIF

Jag är ledig i helgen och ska inte åka nånstans. Det är första gången på flera veckor, ska bli väldigt skönt att vara ledig. Det blir nog fint väder också har jag förstått.
Ikväll är det fest på jobbet, jag har inte planerat att gå alls, men har inga andra planer heller. Annika är ju i Gbg, och det känns konstigt att gå dit utan henne. Får se om jag skaffar mig en dejt eller om jag bara skiter i det.
Imorn ska det tränas dubbel, det ska bli jätteskoj. I love dubbelbugg!
På söndag ska vi gå på Grönan, det ska också bli jävligt kul, jag har inte varit där på jättelänge.
Självklart blir det Schlagerfest på lördag också, måste ju se katastrofen.

Igår gjorde jag saker i mina steg mot nya tider, och det kändes rätt okej. Jag fick ett jävligt dåligt mail som fick mig att grina, men med lite tid så har jag insett att det inte gör nåt, att jag är bra ändå. Klart att det fortfarande gör lite ont i hjärtat när jag tänker på det, men det är ju bara naturligt, eftersom det var lite sorgligt och jobbigt.
Idag är en ny dag, med nya utmaningar. Kanske borde jag utmana mig och gå till festen ensam och tvinga mig att vara social och orädd.
Har sökt till en skrivarlinje i höst, vore jäkligt skoj att komma in där. Det är på distans, jag har ju fastnat lite för det nu i och med litteraturvetenskapen jag läser.

Jaha ja. Det var den uppdateringen. Nu får ni snällt vänta tills nästa.

1 kommentar:

Anonym sa...

klart du kommer in.du är ju bäst! sorgligt med mejlet,men ok när du kan gå vidare.puss.(gå på festen,gå hem om det är trist)