tisdag, maj 12, 2009

Pimp my balle

Alltså som i balkong. Jag ska fixa till min balkong har jag tänkt, den är ju rätt stor ändå, och jag har ju eftermiddagssol i några timmar, så varför inte! Kan ju vara mysigt att kunna använda den. Det skulle absolut vara bäst om jag hade sol hela tiden, men man kan ju inte få allt. Jag har ju en balkong i alla fall!
Så jag tänker att jag ska köpa ett sånt där balkongbord som man hänger på kanten. Eller ett vanligt bord. Det är ju mer praktiskt med ett hängande, men finare med ett riktigt. Finns ju fina på IKEA, men jag vågar inte ens tänka på hur stor min skuld är där redan nu. Får hoppas på lite större inkomster i framtiden. Synd att det är en månad kvar tills jag fyller, annars kunde jag ju önska mig en massa. Fast jag kan ju önska mig redan nu.
Det finns ascoola lampor på IKEA som drivs av solceller, asbra ju. Snygga former och fina färger, så jag ska nog köpa såna sen när det blir fint.
Det är ju redigt lätt att bli inspirerad när man kollar på IKEA.se.

Idag kommer Malin till mig! Ska bli så jävla mysigt, vi ska snacka oavbrutet och bara ha det bra. Jag ska kolla in Indiska, de skulle tydligen ha fina plastmattor som jag kan ha på balkonggolvet. Det är ju inte så fint där kan man säga. Duvbajs, mossa, skräp. Bra att kunna dölja allt med mattan!

Annars då? Rätt dåliga är ni på att kommentera. Jag ska börja kommentera alla andras bloggar hädanefter bra för att det är kul. Att både ge och få.

1 kommentar:

Anonym sa...

önska kostar ingenting!