måndag, maj 25, 2009

Över

Nu är det över, SM alltså, vilken helg. Nervkramande och helt härlig.
Jag var inte så ledsen som jag verkade i förra inlägget, måste ha varit en snabb känsla av ensamhet, minns inte ens när jag skrev det. Jag hade en helt fantastisk bankett, fick två underbara danser, många skratt, givande samtal och nya bekantskaper.
Hela helgen har varit bra faktiskt, det kan jag nog leva på länge tror jag. Hoppas jag. Men nu är det nya tag i vanliga livet som gäller. Har varit på en rätt intressant grej idag och hoppas vid gud att det går bra och att jag får det. Det kändes bra och jag tror jag har en chans.
Idag ska jag hämta ut ett par skor jag köpte på Tradera.com, ett par vita converse i läder med fint mönster. I like it! Lägger ut foton sen.

Sen börjar jag jobba 14. Jag känner det som om jag varit borta ett helt liv, som om jag är en helt ny människa. Det kanske är solen, vad vet jag. Hoppet har återvänt på nåt vis.

Nu blire lurre och lite lugn innan jag åker till jobbet. Tid för återhämtning är viktigt sörru.

Hejrå

Inga kommentarer: