lördag, maj 30, 2009

Lördakväll i parken

Idag har jag suttit ute i solen, var med Annika och hennes syrra i Rålambshovsparken och kollade lite på marathon. Det var mysigt, jag gillar lite sånt, bara jag tar mig för det. Skulle ju lika gärna ha kunnat skita i det och ligga hemma och kolla på film och käka nudlar istället.

Känns det inte som om det blåser lite nya vindar över oss nu? Jag känner att jag går och tänker och funderar och faktiskt hittar jag ibland lite vägar ut. Har en liten miniplan och hoppas och tror att det kanske går vägen. Vi får se.

Annars då? Jo jag fyller faktiskt år om typ två veckor. Jag tänkte att jag ska önska mig saker det här året. Ska skriva ihop en liten lista. Kanske blir det tvådagarsfest hemma hos mig nästa helg. Stay tuned.

Äh. Nu ska jag läsa lite bloggar tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

vill läsa önskelistan.