tisdag, maj 05, 2009

Doktorn

Nu har jag varit hos doktorn för att kolla upp vad fan som hände med mig i söndags. Gjorde EKG, men den var helt ok. Hon trodde att hjärtklappningen och krampen berodde på oro och stress. Känns så konstigt eftersom jag inte stressar alls. Visst, vissa veckor blir det mer att göra, mycket saker varje dag, men vem har det inte så? Det blir så svårt att acceptera när jag tycker att jag har för lite att göra, när jag sökte till högskolan för att få tiden att gå typ.

Men det är ju onekligen så att min kropp har varit knasig på sistonde. Jag sover inte, jag får hjärtklappning, jag är helt slut vad jag än gör, hela dagarna känns det som om jag har feber.

Kanske är det så att det kommer känslo-slagg från förr nu, att alla de starka känslorna jag hade då kommer ikapp mig nu.

Jag ska köpa en fin, stor almanacka idag tror jag, så jag kan få plats med alla saker jag gör om dagarna, nu är den så liten så alla dagarna ser så fullproppade ut. Så går jag runt och tänker att jag har så mycket att göra, på så lite tid, och så har jag egentligen inte det. Jag har bara trott det för att det är så trångt i almanackan.

Så här brukar det se ut.





Ska försöka omge mig med fina saker, rogivande saker. Ha städat och fint och bara vara lugn. Vill fan inte ha hjärtkramp igen.

Inga kommentarer: