måndag, maj 18, 2009

Varning för tråkigt inlägg

Idag är en sorglig dag. Allt känns grått och trist och mina tårar är verkligen på väg hela tiden. Jag kan inte fortsätta så här, hur ska jag kunna bara forstätta att vara så här? Hur ska jag kunna gå med ett normalt utseende, hur ska jag kunna le mot folk?
Jag vill inget annat än att gå härifrån, jag vill inget annat än att lägga mig ner och dra en filt över huvudet. Vill inte finnas till såhär, det är inte värt.
Jag är så jävla ledsen över mailet jag fick på jobbet, som jag berättade lite snabbt om förut. Det känns så orättvist och jag vill inte behöva känna att jag inte duger till.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Forstår at du har fått et tråkigt mail från jobbet. Vet inte va det handlar om - man du behøver inte beretta. Jeg har også fått tråkig beskjed från mitt jobb for en stund siden (du vet) sånt gjør ont. Og det ska det gjøra - men prøv å legg det bak deg. Ta tak i positive mennesker rundt deg - søk trøst der du får. Og gjør saker som gjør deg glad. Og ingen er udugelig - kom i håg det. Alle duger til nånting. Og jeg finns her for deg - det er aldri upassende å sende en sms, en mail eller ta en tlf. Vi e många som elskar dig!!!!

Glimra sa...

Tack det värmer att höra :)