lördag, juni 21, 2008

Dan efter

Jag var lite onykter när jag skrev det förra inlägget, det ser jag nu. Minns att jag tyckte det var så bra skrivet och med så mycket känsla, men nu ser jag att språket inte är så bra och jag svamlar mest. Men det var fint iallfall.

Jag åkte till Kattne igår och firade med familjen, det var rätt beslut. Även om jag åt och drack för mycket där med så var jag iallafall trygg. Vi åt god mat och drack svart vinbärs-brännvin och sen spelades det boule. Men min mamma, den politiska vilden, visste inte vilket lag hon var med. i. Det var allmänt förvirrat kaos när det gällde lagen. Men roligt som 17 med fuskande, byx-neddragningar och öl.

(Ojojoj, minsta lilla kan fortfarande få mig att ramla omkull. Då är det extra viktigt att jag väljer den andra tanken så att känslorna inte styr över mig. )

Här får ni ett geni:

Inga kommentarer: