söndag, juni 29, 2008

Magi

Gårdagen spenderades i zinkens ip tillsammans med tusentals andra och Kent.
Vi började kröka lite smått på Rosenhof och sen gick vi dit. Trängde oss in och fick utstå Thåström i över en timme i trängseln. Asså han kanske är bra, men inte då när vi bara ville se Kent.
När de tillslut kom så började de med Stenbrott. Sen var det bara bra låtar fram till de från nya plattan som vi hört så mycket nu. I slutet var det perfekt. De spelade kevlarsjäl och utan din andetag. Helt underbart.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska kunna få med mig alla mina saker till Arvika. det blev mycket mer än jag tänkt, borde ha skrotat massa saker hemma. Men nu blir det till att släpa istället...
Nu drar det igång. Nu drar sommaren och allt igång för mig, jag drar om en timme.
Arvika here I come!!

Inga kommentarer: