lördag, juni 14, 2008

Fölsedag

Idag tar min lilla bror studenten. Jag har sprungit runt på min gamla skola och hetsat efter honom med kameran i högsta hugg och serpentiner och skit han skulle ha runt halsen.
Det var roligt att se massa folk, studenten är alltid en happening i Kattne, det är massa folk ute på stan för att se studentkortegen fara runt mellan polis-rondellen och McDonalds-rondellen.
Min bror är coolast i stan och han har roligast kompisar av alla. Jag är avis på att han har så fina kompisar som han har roligt med. Jag har typ brytit med alla mina vänner från Kattne, har bara de viktiga kvar. Synd, jag önskar jag hade de andra kvar också, men kanske är det för mycket trista minnen hos dem.
Men men! Nu sitter vi på vår terrass och har det mysigt. Dricker svart vinbärs-brännvin (for you Annika!!) och snart ska jag ta mig nån stans för att kolla på EM. Jag hoppas sverige vinner ikväll, och att de vinner mot ryssland, för då vinner de gruppen och vi slipper möta Holland i kvarten. För då åker vi nog ut.

Jag fyller år idag också förresten. 23 år. Vi firade min födelsedag imorse i typ 10 minuter, för resten av dagen ska ju vara Jonas dag. Men jag få väl fira mig själv ikväll, hoppas att jag får nån drink av nån snyggo.

Hej!

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Såg massa snyggon nere vid Duve förut. Kul man jobbar när the hotties are in town.