lördag, juni 07, 2008

Detox

Jag har köpt en detoxkur som man dricker. Methoddrain hette den tror jag. Ser ut som smutsigt vatten, folk tror jag är knäpp som dricker det ur en Ramlösa-flaska. Men jag ska skaffa en fin en-liters-flaska till min kära detoxkur. Hoppas att jag ska bli lite mindre svullen av det här, jag kan ju inte ha mina ringar längre och mina fötter känns som bollar. När jag vaknar på mornarna så är jag helt rund runt ögonen och jag känner mig som ett troll vad jag än gör.
Detta är ett tillskott till mitt viktminsknings-race. Vill lyckas lika bra som Plumsis som gått ner asmycket! Gött.

2 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Hmm dricker du tillräckligt med vatten nu när det är varmt + får du i dig salter etc? Man kan bli svullen av att kroppen inte får tillräckligt m vätska.

Anonym sa...

Lycka till, vanten! Detoxat har jag med gjort en sväng, för nåt år sen. Gav ingen märkbar effekt på utsidan, men förhoppningsvis påverkar det gott på insidan. :)