tisdag, juni 03, 2008

Vilken dag

Igår natt när jag kom hem funkade inte portkoden hem. Jag försökte tusen gånger och fick smått panik. Ringde Lisa, hon satt och kollade upp på internet om jag kunde ringa till nån. Men deras hemsida sög och jag grät nästan. Hon skickade en taxi till mig så fick jag sova i psykrummet på jobbet.


Vaknade tidigt och åkte hem för att pröva koden igen. Ingen lycka. Jag åkte tillbaks till jobbet och hängde med Carola och deppade. Sen fick jag ryck, jag var svettig om fötterna så jag ville köpa nya skor. Om jag skulle vara hemlös så ville jag ha nya skor. Gick till skopunkten och köpte lovley skor.



















Jag köpte även en väska i turkos, fast jag ville ha den i svart. Jag fick tjejen på HM ringa till alla Divided-HM i stan och kolla om de hade den, men den var slut överallt. Så jag köpte den turkost istället. Jag får väl lov att våga ha den.


Smink fick det bli också, det där mineralsminket. Får se om det funkar.











När jag gjort allt detta så var jag hos frisören och fick mitt hår fixat. Det blev fint, jag ska gå till henne jämt. Skulle vara kul att ha en fast frisör liksom, som känner till en. Köpte även ett vax i pulverform. Det är helt fantastiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Gud, va dåligt det där me koden! Jag hade oxå blitt förstörd! Skäll ut de ordentligt! Skitfina skor du införskaffat och superfin du blev i håret! Kram //Annelie

Pollifaxen sa...

Wow. Fucking snyggt hår!!!

Anonym sa...

Hur gick det sen då? Är du fortfarande hemlös? /Mattias