lördag, december 27, 2008

Lördag

Tillbaks på jobbet då. Väldigt lugnt och skönt verkar det bli och jag ska inte jobba överdrivet länge. Sen ska jag åka på kryssning faktiskt, det ska bli väldigt roligt.

Juldagen bjöd på mycket roligt. Det blev en typ perfekt kväll för mig. Och ett litet fyllebloggsinlägg också, Im back on track.
Jag lyckades smita in på Safiren och träffade många av de jag ville träffa. Fick min obligatoriska styrdans med David, och fick se mitt hatkärleksband uppträda. Sen gick jag på efterfest hos Isac och kom väl hem vid fem. Sen var jag ensam hela fredagen och kollade på film, helt som det ska vara. Atmosfären hemma hos mamma är ju så avkopplande och skön.
Tittade äntligen på The dark knight och den var ju bättre än jag väntat mig. Visste att den skulle vara bra, men den var bättre.

Inga kommentarer: