onsdag, december 31, 2008

Nytt år!

Så snart är det 2009!
Det känns härligt att börja ett nytt år. Jag är så glad över allt jag klarat av detta år, och allt jag kommit på. Jag ska försöka att förså andra människor nästa år, inte bara mig själv. Nu har jag kommit på massa bra saker om mig själv och det känns helt bra, men nu är det dags att fatta vad andra männsikor säger till mig och att alla inte är helt dumma, de behöver att jag förstår vad de säger Den senaste veckan har jag fattat vissa saker, ni måste jag bara veta att det är sanning det de säger.

30 minuter kvar på detta år utan (glädje,kärlek,härlighet) att fatta saker.Nu är det dags!
Jag förstår nu. Jennöh, Annika jag älskar er och är jävligt glad för er skull.

Årskrönika ja... Jag brukar göra roliga årskrönikor, men nu vet jag inte riktigt vad jag varit med om. Jag bodde på söder, sen fick jag flytta till Daniel, som jag min bästa roomie ever, han förstod saker och vi funkade så extremt bra! Sen bodde jag en vecka hos David, sen en vecka i Lindys underbara lägenhet, sen åkte jag till Arvika. Perfekt vecka, jag var så glad! Saknade Öland så hjärtat sprack, men var glad ändå. Sen åkte jag till Gotland och tog det lugnt. Träffade folk jag gillade och festade härligt en hel helg. Åkte till Kattne, kollade uthomhusbio och hade en bra kholmsvecka.
Hösten gick i jobbandets tecken och det var ok. Upp och ner, precis som vanligt. Tappade gnistan utan att hitta den. Lång tid utan att vara hemma i Kattne.
Lyckades bli domare, det var det bästa som hände det här året, nu är jag på väg. Jag och Malin lovley in i domarvärlden på väg till att bli legender. Jag klarade mitt mål på bara ett år, och det är jävligt bra. Börjar också på mitt nästa mål, tränare, mitt bästa par kommer hamna i SM-final och nästa paren kommer hamna i toppen av senior.

Hela året har varit en resa i mig själv, och mitt nyårslöfte är att jag kommer lyssna mer på andra. Speciellt när de säger att de gillar mig. Speciellt till Linus.

Hoppas allas nyår blir bra, och att min blogg gillas av många. Jag önskar er allt väl!
LOVEYA! puss

Inga kommentarer: