tisdag, december 16, 2008

Tisdag

Nej J-fer, jag sökte inte till officer.nu, även om de tyckte jag skulle göra det när jag gjorde det där testet. De ville faktiskt att jag skulle göra det, sa nåt i stil med; du skulle passa bra här, sök gärna.
Beslutet är inte så stort, men jag vill vänta lite så det inte blir en stor grej och så blir det inget. Som med flygledarskolan. Jag bestämde mig, jag sökte, jag pratade om det, jag testade, jag klarade det inte, och fortfarande idag får jag säga de hemska orden; Nej jag klarade det inte...

I alla fall, det jag skulle berätta var om gårdagen. Jag åkte med Annika och David och handlade på Willys. David har fått en ny lägenhet med sperfin utsikt, så vi åkte och kollade in den också. Crazy-snygg var den, man såg ut över värtan och mot danderyds-hållet. Vill ha.

När vi hade handlat och jag kom hem var jag så i farten att jag städade hemma. Dammsög, torkade golv, städade toan. Det blev jättefint och skönt att ha rent. Jag har en tendens att lägga allt på hög och skita i att ha fint, så jag sen tvingas städa upp allting på en gång.
Fast å andra sidan så är det väldigt skönt att få det fint sen, så det kanske är värt att stöka till lite innan för att få uppleva skillnaden.
Jag fixade i ordning matlåda och la in allt i frysen och kände mig duktig.

Imorse hade jag sovmorgon och fick tid på mig att sova ut och att göra mig fin. Jag har snygga spetsleggings på mig, I love them!
Ska sova ut lite oftare tror jag.

Ikväll är det tydligen katastrof på TV. Titanic och the Bodyguard visas samtidigt. Jag väljer lätt Titanic bara för att det är en snyggare och bättre film. Fast för min del blir det Heroes, Greys Anatomy och The Office ikväll.


Bilder:
Fint vardagsrumsfönster med mysbelysning i form av stjärnregn och en fluffboll

Fint köksfönster med röd duk och ljusstake
Fin bänk med ljusstakar
Min dators alla uttag, jag använder verkligen alla. Alla utom en, som jag inte vet vad man ska stoppa i. Ser ganska kul ut. Men grymt bra. Uppifrån: Laddare, tomt hål, HDMI (för att koppla till TVn), iPodladdare, USB-modem för internet och sist en ljudkabel. Perfekt


SMASHING leggings!

Inga kommentarer: