fredag, december 05, 2008

Möte med Lars, del 2

Jag skulle vara hos Lars vid halv, men jag slutade hel, så jag hade en halvtimme att spendera nånstans. Jag gick till ful-sushi-stället och käkade lunch, tänkte att det kunde döda lite tid. Det tog typ 15 min.
Gick runt kvarteret för att inte komma för tidigt, men stod ändå utanför dörren för att inte gå in för tidigt. Då kommer Lars gående. Shit, tänker jag och stammar fram nåt om att jag var så tidig, och att jag kunde vänta. Men vi gick in i alla fall. Jag hade iPoden i örat, och han trodde det var en telefon, kanske var det därför han var lite kort mot mig när vi gick in. Jag blev toknervös och tvingade mig att slappna av.
Sen började vi prata och då släppte allt. Han är ju toksnäll, fattar inte varför jag ska oroa mig.
Jag fick ligga på hans brits och han testade massa olika saker på mig, om jag var överkänslig för nåt och vad jag reagerade på. Jag fick hålla upp armen och hålla emot när han tryckte ner den, ibland var jag svag och ibland stark, beroende på vad han höll upp för ämne mot nån akupunkturpunkt under min näsa.
Jag fick massa tabletter jag ska äta också, känns som när jag var med i programmet. Ska bli kul det här, jag är väldigt peppad. Jag kommer få käka nån diet som har nolltolerans mot socker, fågel och fläsk. Mycket gött kommer gå förlorat, men det är det värt. Det är ju inte som om jag aldrig mer får äta det, det är ju en period nu när jag ska rensa ut allt.

Ni som undrar hur det går till, läs på Kicki Normans blogg, hon förklarar bra. Ni får söka på Lars, eller på detox så kommer massa bra inlägg upp. Hon är grym.

Inga kommentarer: