onsdag, december 17, 2008

Minnen, mannen

Läser igenom bloggen från början, det är intressant.
Jag var ju verkligen roligare i början, mina inlägg är nästan intressanta att läsa. Nu är de bara allvarliga, tråkiga och gråa. Det märks också när det börjar bli dåligt. Jag funderade på det förut, men jag kan tydligt se att våren 2006 var då det började gå utför på riktigt. Hm. Undrar vilka val jag hade kunnat göra om för att göra saker annorlunda.

Men! Om en vecka är det jul och jag har inte köpt några julklappar. Men oroa er icke! Det är medvetet, jag ska ju inte fira jul i år. Jag ska ju sitta på jobbet hela dagen och sen på kvällen blir det typ utgång.
Hemma har jag faktiskt en liten gran, med en julklapp under, måste komma ihåg att ta kort på den och lägga upp här så ni får se spektaklet.

Inga kommentarer: