onsdag, december 17, 2008

Trubbel

Såklart hamnade jag framför Titanic igår och kollade. Men kl tolv så dog alla kanaler, trodde att comhem typ stängt av dem eller nåt, men de kom tillbaks lagom till slutet. Men jag missade "this is where we first met", en av höjdpunkterna i filmen. Synd. Undrar om det bara var hos mig eller om alla hade störningar.

Idag kanske det blir roadtrip till södertälje med Annika och David. Roligt isåfall, jag gillar att åka bil och speciellt med bra sällskap.

Mitt största problem just nu (kanske inte största, men ett stort problem man kan ta på) är vad jag ska göra på juldagen. Det är hemvändardag i Kattne och jag har planerat fest. Men det tokiga är att jag inte har planerat var, eller med vem. Jag har ju bara ytliga bekanta kvar där känns det som. Förutom Plumsan, men hon ska jobba. Kanske kan jag hänga med hennes gäng om de ska ut?
Förut hade jag ju alltid N som jag kunde ringa till och vara med, men den eran är över. Känns så jobbigt att vara så utan kontroll, att inte veta var jag kan vända mig. Jag kan tänka mig att det finns flera ställen där jag säkert är välkommen, om jag bara vågar höra av mig till folk.

Inga kommentarer: