lördag, oktober 17, 2009

Dagen som var

Har varit i Ludvika idag och sidodömt med Anders, en av de roligaste att så med.
Det var GP och det kanske borde ha varit en snyggare tävling, men så kan det vara!
Förut har jag inte känt till hundra procent att jag platsar, och nästan inte ens kan vara domare, men nu idag så ändrades det. Jag fick ha bra diskussioner och kände mig respekterad och allt var helt fine.
Känner nu att jag verkligen vill och brinner för att döma. Jag längtar till examinationen och känner verkligen att jag är redo. Hela dagen har varit bra, förutom vissa bedömningar som skett. Men snart, om några år, då är jag med och bestämmer om vilka som är bra dansare. Shit vad bra det kommer bli!

Nu är jag hemma hos Lovley Plumsan och festar lite, snart ska vi väl gå till Safiren. Hittills har verkligen helgen varit så bra som jag tänkte mig, trodde nästan att jag förväntat mig för mycket. Men fan vilken bra helg!

Jag är så full av kärlek och lycka just nu så ni anar inte.

Förresten, David hälsar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är du värd Tilla!!!