måndag, oktober 12, 2009

Update cykeln

Jag fick ju två grejer som jag skulle skruva fast i cykelhjulet, så nu när jag skulle cykla till jobbet försökte jag mig på att sätta dit den andra jag fick, tänkte att det var ju bra att man fick två stycken.
Men så är det ju så att en är för framhjulet och andra för bakhjulet, så den här passade inte... Får gå dit imorn igen och köpa nya. Om det är någon som behöver såna till framhjulet, säg till, jag har några över.
Marie, jag ska lägga upp kort på den så du får se hur den ser ut. Det finns ingen risk att den ramlat av, det är liksom pinnen också som sitter genom hela hjulet. Jag får helt enkelt tro att jag har en sabotör eller bara någon som behöver såna. Fast två stycken? Why?
Kanske är jag förföljd och hatad.
Nej det tror jag inte, men något speciellt måste det ju vara. Den nya försvann ju på en dag.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Ahh...I get it. Ingen vanlig mutter. Well well, cykeln mår säkert bättre av att stå inne ändå.

Påminner mig om att jag kanske skulle ta o hämta hem min cykel som står på mitt ex jobb. Bäst få hem den innan nån jävel snor den. Fast den har stått där i mer än en månad nu.