måndag, oktober 12, 2009

Update önskelistan

Jag fick ett ryck och diskade och fixade lite. Kom på att jag har en hel vind att ha som extra garderob, så jag la alla mina sommarklänningar i ett skåp där det stått en kartong med kläder i som jag bar upp på vinden. Så nu kan mina kläder andas helt plötsligt.
Sen ska jag nog beställa en prenumeration på Café, då får man vita lakan som present, det skulle ju kunna vara något. Man kan annars välja en liten mini-högtalare till iPoden, men vafan. Jag vill verkligen ha vita lakan.

Nu är nästa projekt att få upp vita böljande draperier på långsidan av sängen, så det blir som ett fint rum. Sen ska vi nog sätta upp tyger i dörrhålen så att värmen kan stanna i vardagsrummet. Det är ju rätt kallt hos mig, snittar på 18 grader. Vill ha varmare.

Nu sitter jag på jobbet och har skittråkigt. Vill gå hem och ha myskväll, fan vad helgen har varit skön. Vill kunna mysa varje kväll.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill komma och mysa hos dig snart. Pusskram

Glimra sa...

Det vill jag med!