fredag, oktober 30, 2009

Okej

Jag kommer inte lägga upp nån bild på håret än, är inte helt vän med det än. Jag har alltid strävat efter långt lockigt hår och det förstörde allt. Nu gick det nästan av och hon ville klippa väldigt kort. Jag sa okej då med stöd från mitt älskade entourage och så satte hon i gång.
Nu är det skitkort och jag har fällt lite tårar över det. Jag förstår att det var behövligt och att det var ett lyft från hur det var innan, men det tar nog ett tag för mig att komma över chocken.
Imorn ska jag på danstävling och det var ju jävligt bra tajming att visa upp mig för alla innan jag ens själv vant mig. Har lite ångest över att komma till jobbet också, förstår att den stora förändringen kommer generera i många kommentarer och från en viss gruppledare kommer det väl som vanligt komma gapiga kommentarer så att hela växeln vänder på huvet. Ska nog ha mössa, smyga in och sen ta av mig den utan att någon märker.
Men färgen blev jag jättenöjd med.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Får jag se nu!! Man ser smalare ut i kort vettu :D Dessutom är kort modernt, och jag tror att du är skitsnygg i det!

Linus sa...

VILL SE!! Haha, vadå? vilken grl menar du? :O haha!