torsdag, oktober 15, 2009

Kattne!


Nu har det bestämts att jag åker hem imorgon och så åker jag med pappa till Ludvika på lördag.
Jag kan inte med ord berätta hur glad jag är över att få komma hem! Jag ska gå till Picasso imorn och kolla in Mount Avalanche, och på lördag kväll är det 10-årsjubileum på safiren.
Det kommer bli en helt fantastiskt rolig helg, först får jag hänga med grabbarna, sen åka bil med pappa, sen vara på tävling hela dagen, sen träffa Jenny, sen festa, sen vara med familjen hela söndagen!
Geeeez vad jag längtar!

3 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Fan så typiskt att jag jobbar! Saffan hade varit kul. Men man får väl skylla sig själv man är sjuk så man måste byta helger med kollegor...Eller inte!!

Kommer du på min Halloweenfest då?

Glimra sa...

vad är det för nåt? Har inte hört nåt om nån fest :)

Pollifaxen sa...

Har skickat inbjudan på facebook!