lördag, oktober 31, 2009

SLut

Är helt trött efter dagens tävling. Det var bra, och jag känner mig rätt trygg inför nästa helgs examination. Hoppas jag iallafall.
Har bara fått bra kritik om håret, så jag kanske vågar lägga upp bild sen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta kvällen. En del av mig vill gå och lägga mig nu och sova ut imorn, men en annan del vill festa. Trötta delen lär ju vinna, för jag vet inte hur jag ska orka ta mig ner på stan, alla har ju druckit här. Vi har lite släktmiddag, så det är festligt här hemma. Men alla är så högljudda och det blir lätt stora diskussioner i det här gänget. Och med stora menar jag inte djupa och intressanta, utan högljudda och lite samma sak hela tiden. Som om de vill härja för härjandets skull. Sån är inte jag.

Hjärtat slår i alla fall lugnt idag, trodde att jag skulle vara mer stressad nu. Får se hur nästa vecka ter sig, har ju en del att vara nervös och uppspelt över, så det blir väl till att ta lugnande eller nåt.

Inga kommentarer: