torsdag, oktober 29, 2009

Skön morgon

Vaknade upp hemma utan att behöva göra nåt eller åka till någon.
Det enda jag ska göra är att gå till specce och skicka iväg skorna jag sålt, pinsamt att jag inte gjort det än. Sen ska jag hem och städa åt mamma, dammsuga och plocka saker. Jag frågade om det var något jag kunde göra medan de var på jobbet, så la jag skämtsamt till "utom att dammsuga", eftersom det är bland det tråkigaste och frustrerande jag vet. Jag blir liksom arg av det. Men då kom de på att det var just det som jag skulle kunna få göra, och vem är jag att säga nej?
Nä just det, så det ska jag göra idag.

Sen ska jag fråga Jenny om jag kan sova hos henne ikväll.

Hörs sen!

2 kommentarer:

annika sa...

wish i was there! hänga med hunden, ta en promenad i skogen, gå tillbaka hem och äta kokosyoghurt till frulle och kolla på nån dålig repris på tv, typ tyra banks. sen gå till ica och köpa chilinötter och sen kolla på nån gammal film från era videokassetter =) I WISH!

Glimra sa...

Mitt i prick! Måste boka in en sån helg nån gång