tisdag, oktober 20, 2009

TRÅKIG

Det är just det jag är just nu. Känner ni det också?
Vet inte om det är i början av veckan-ångest, eller kanske post-superbrahelg-stress eller nåt, men trist är det.
Imorse hade min mobil stängt av sig (den har börjat moja sig igen, får se hur det slutar), så jag vaknade inte kl 10 när jag hade tänkt (jag hade ju verkligen TÄNKT gå upp då, även om mobilen hade ringt). Plus att jag var kvar i en helt superbra dröm som jag inte ville lämna, så jag bestämde mig för att somna om. Så jag drömde vidare och gick sen upp vid ett kanske. Helt lovley skönt. Nu jobbar jag, slutar 21, ska sen gå till Lidl och handla mat på massa extrapris, och sen hem och sova. Tidig morgon imorgon och så fullt upp hela dagen. På torsdag, då ska jag ha matlagningsdag tror jag. Vill ju ha ett matschema och veckohandla och allt sånt, men min impulsiva sida hindrar mig från det.

Har haft ett sånt bra möte idag, känns som om allt går åt rätt håll. Läskigt och ovanligt men bra.

Inga kommentarer: