torsdag, oktober 22, 2009

Helgen som kommer

Helgen som stundar kommer också bli en sån där bra helg, kanske inte lika bra som förra, men ändå riktigt rolig. Idag kommer Jonos kompis Poppe, och imorn kommer Orre och på lördag ska vi gå på Muse!
Det är ett sånt roligt gäng, så jag blir helt knasig i bollen. Det är roligt hela tiden.

Muse ska bli skitroligt att se, har lyssnat rätt mycket på dem. Jonas visade mig dem för några år sedan och det blev kärlek på en gång. Jag undrar om de har en storslagen show och så där också. De ska spela på hovet, så det är ju inte jättelitet, hoppas det blir en bra upplevelse.
Som Coldplay, det var ju helt fantastiskt, och då var vi utomhus. Nu är det ju inomhus och då kan man ju göra fler coola saker.

Det blir till att live-blogga om det, nu har jag ju min braiga mobil igen, på Coldplay hade jag ju lånetelefon för att min var på lagning.

Inga kommentarer: