onsdag, oktober 14, 2009

En olycka händer så lätt

Jag har nog inte berättat om min lilla olycka på festen i tisdags.
Jag skulle dricka vatten från handfatet på toan, och tänkte inte på att jag hade tänt ljus som stod vid kranen.
Så när jag tar upp huvudet ser jag att min lugg brinner. Lite för onykter för att få panik smällde jag bara lite på pannan och det slocknade. Det var bara en liten bit, och det syns inte så mycket. Nu när jag börjat ha snelugg så syns det ännu mindre.
Men jag hittade lugg-biten vid handfatet, och kunde inte riktigt slänga den. Men nu har jag i alla fall dokumenterat det, så jag kan slänga den.
Det är ingen som har sett det tror jag, men alla ni som var där kände ju i alla fall lukten.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Hahahahahaha. Fick verkligen en filmsekvens framför ögonen hur du konstaterar att "det brinner i luggen" smäller till i pannan kollar maken i spegeln och lallar ut. Hahahahahahaha.